Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 31 maart 2006

VOLVO Online Ocean Race

In de laatste stand ben ik wederom gestegen. Dit keer 10 plaatsen van de 461ste naar de 451ste plaats. Mn puntentotaal is nu 24705 punten. Hetgeen een achterstand van meer dan 10000 punten op nummer 1. Een schijnbaar onoverbruggelijke achterstand. Maar het behalen van de eerste plek in deze competitie is nooit mijn doelstelling geweest. M'n deelname aan deze online race heeft er wel toe geleid dat ik de race tot nu toe heb gevolgd en toch wel zo'n beetje weet wat de sterkste boten zijn. Op grond daarvan blijf ik voor de komende etappe bij mijn huidig gekozen team. De 4 beste boten voor mij zijn: Amro 1 en 2, Pirates of the Caribean and Movistar. Outsider Brasil.
Laat de etappe naar Baltimore maar beginnen.

Geen opmerkingen: