Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 17 maart 2006

Verjaardag 2

17 maart. Ik had m'n familie gevraagd vrijdag te komen. We hebben er een gezellige avond van gemaakt. Ondanks dat de kleine Coeg ziek was heeft ze haar beste beentje voorgezet en samen hebben we op de dag het huis aan kant gekregen. 's Avonds hebben Wilma en Henk iedereeen van een natje en een droogje voorzien. Ik heb ook weer veel leuke kado's gehad, CD bonnen, flesje whiskey, boek, spelletje voor op de computer, flesje bacardi, de bekende paaseitjes (een verjaardag zonder ken ik eigenlijk niet), enige financiƫle bijdragen en een compleet AXE pakket. Dus dames opgepast, de komende tijd ben ik onweerstaanbaar of zou het onuitstaanbaar zijn. Efin we zien het wel. In ieder geval heb ik een fijne verjaardag gehad. Bedankt allemaal.

Geen opmerkingen: