Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 22 maart 2006

Nascimento trainer van Jong FC Utrecht

Bovenstaande las ik net op de site van FC Utrecht

David heeft voor een jaar de functie van trainer van het beloftenteam geaccepteerd, en gaat deel uitmaken van de technische staf van de FC. John van Loen zal zich weer voor 100% gaan wijden aan het eerste elftal als assistent van Foeke Booij.
David keert dus weer terug bij de FC. Acht jaar na de beƫindiging van zijn contract als speler, is hij weer terug bij onze club. Welcome Back David en heel veel succes.

Geen opmerkingen: