Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 19 maart 2006

Voor Beppie

Ik steek het kleine blok kaarsje aan.

Gisteren zei je me dat je zo moe en het vreselijk zat was, vannacht heb je weer een paar aanvallen gehad, en vandaag op de dag nog een. Je bent de hele dag niet bereikbaar geweest. Je blauwe ogen staren in het niets en kijken dwars door me heen. Ik weet niet waar jij bent en het schijnt me toe dat jij het ook niet meer weet. Laten we hopen dat het goed is en dat je de juiste keuze kunt maken over welke weg je inslaat. Weet dat welke keuze je ook maakt ik, wij allemaal , er volledig achter zullen staan. Het verdriet je te verliezen is groot, het verdriet je te zien lijden is groter. Kusjes Beppie en veel sterkte.

Geen opmerkingen: