Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 5 maart 2007

Ach wat zal ik er van zeggen

Vol goede moed ging ik gisteren naar het stadion Galgenwaard. Volgens de interviews in de krant zou Utrecht het AZ erg lastig maken, we zouden de teleurstelling omzetten in positieve energie, en zo de overwinning over AZ behalen. Hoe veelbelovend en hoopvol klonk dat om een mooie wedstrijd te kunnen zien. Helaas het duurde maar 18 minuten. Oude voetbalwetten deden weer hun opgeld. Als je je kansen onbenut laat, en voor de 18e minuut had Utrecht al met 2-0, maar minstens met 1-0 (Ali bousabon) moeten voorstaan, scoort je tegenstander.
AZ had nog geen kans gehad, leek zelfs een mak schaap, tot uit het niets Martens op zijn gemak door de verdediging liep en met een bekeken schot in de verre hoek de 0-1 voor AZ aantekende, alles leek toen over. Pieters deed het goed bij Martens dekte goed de korte hoek af, en Vorm hoefde dus alleen de lange hoek te pakken, maar stond verkeerd en werd kansloos gepasseerd. De 0-2 was een echte zondagstreffer, Vorm keerde de inzet van Jenner goed maar de bal belandde pardoes op het hoofd van Averladze, die eenvoudig over de op de grond liggende doelman kon inkoppen. Utrecht deed zijn best, maar enkele spelers horen toch echt niet thuis in dit elftal, er was geen druk, geen bezieling, op een enkeling na en zelfs een pass over twee meter was moeilijk. Na rust geen verbetering en na de 0-3 van Dembele werd zelfs een voorhoede speler (Nelisse, toevallig een van de betere) gewisseld voor een verdediger. De stadion omroeper had net zo goed kunnen roepen, "Mensen ga maar naar huis want we hebben toch de intentie niet om te winnen we staan met 3-0 achter dus we gooien het hok dicht want we zijn bang er meer om de oren te krijgen". Uiteindelijkwerd het zelfs nog 0-4 (Koevermans)
Jammer van die mooie woorden op donderdag, vrijdag en zaterdag in de krant, er was niets van uitgekomen. Na afloop voelde ik me leeg en verlaten, verlaten omdat er niet eens de wil was getoond er nog iets van te maken ondanks de achterstand, Woensdag werd tenminste nog gevochten, nu was het afzien voor de supporters en met afgrijzen vaststellen, dat Fortuné node wordt gemist, en de FC Utreg spirit erg afwezig was deze zondag.
Maar ja je blijft supporter, dus volgende keer maar weer m'n shirt aan m'n das om en m'n pet op en weer vol goede moed naar het stadion, de longen weer uit m'n lijf schreeuwen om onze joggies weer te zien winnen.
Volgend jaar worden we toch kampioen!? (Durf te dromen nietwaar)
FORZA UTREG OLEE OLEE OLEE, want ons cluppie ......... la je nie zomaor valle waor, nietdan jatog.
Want:

Tis de clup uit ut hart van ons land
dris altijd wat moois an de hand
Elke wedstrijd weir van de partij
We gaon dr voor zij aon zij
(Bom bom bom bom)
De strijd gaot beginne
We gaon vanze winne
De bal mot erin erin erin......
.....As ze verlieze dan voel ik me zwak
As ze winne gaot ik uit me dak...........

Ag wa mojje dr dan nog van zegge!!!!!!!

Geen opmerkingen: