Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 3 maart 2007

Woensdag, Partydag

Woensdag 28 februari 2007, dat was wel heel gezellig. Het begon allemaal 's middags om een uurtje of drie. Een vanalles en nog wat party "house warming party", "weerzien party" of "afscheidsparty". Alle elementen waarin hier vertegenwoordigd. Allereerst was het de house warming party van Vita, tenslotte was het bij haar thuis en was zij de organisator en had ze nog niet zo lang geleden haar nieuwe huis betrokken. Ten tweede was het een weerzien met oud collega's Casey en Remco, want dat waren de twee collega's die verleden jaar onze afdeling hadden verlaten, respectievelijk met de VUT en een andere baan, en ten derde was het "de afscheidparty", Vita en Wim hadden elders binnen het bedrijf een functie gekregen, dat was ongeveer half januari. Onze afdeling was volledig uitelkaar gevallen, dus eigenlijk was het voor Eleonora, Danny en mij ook een weerzien. Na de koffie met gebak en het even bij tokken en na de rondleiding door Vita's huis, was het met zijn allen aan tafel en genieten van allerlei lekkere hapjes, die Vita en haar huisgenoten hadden bereid. Vita bedankt! Het was een heel gezellige middag.

Geen opmerkingen: