Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 19 maart 2007

Een jaartje ouder


Ja vrijdag was het weer zover, 16 maart, mijn geboortedag. Alwéér een jaartje ouder, op papier dan, want ik voel mezelf natuurlijk nog steeds 20. Alhoewel als ik dan een stukje ga hardlopen merk ik dat het toch 54 is in plaats van 20, maar ja ze zeggen wel eens een mens is zo oud als hij zich voelt, en dus voel ik me ook geen 54, maar ik ben het wel.
Voor de familie vierde ik m'n verjaardag op zaterdag en op vrijdag met de kids en kleine Henkje. Nadat we bij opa en oma zijn geweest in het verzorgingshuis, hebben we de boodschappen gedaan en zijn we met zijn allen gezellig wezen lunchen. We zaten daarvan zo vol dat we het avondeten maar hebben beperkt tot een broodje. 's Avonds hebben we met zijn allen mario football no rules op de nintendo gespeeld. Het ging er allemaal lekker fanatiek aan toe en toen ik 's nachts naar bed ging had ik net zulke duimen als die man in de sms reclame op de televisie. Maar we hebben met zijn allen ondanks dat we erg fantiek zijn in het spelletje spelen, kostelijk vermaakt en veel gelachen. Ik had ook erg leuke kadoos van de kinderen gekregen, dus was de vrijdag een erg geslaagde dag.
Zaterdag zijn Coegie en ik erg druk geweest, met stoffen, zuigen en boenen. Het huis moest effe aan kant. In de tussentijd had ik twee plaat pizza's gebakken zodat we ook nog wat te eten hadden die dag. Coegie is nog op pad geweest voor gebak en zelf heb ik nog even snel een zomerse coupe laten knippen bij de kapper. Het was ondertussen wel tijd daarvoor hoor, want de kapper heeft zeker 3 cm van m'n haar geknipt en nog werd er vandaag op m'n werk voorzichtig gevraagd of ik naar de kapper was geweest. Dus m'n haar moet wel errrrgggg lang geweest zijn.
Nadat we even hadden uitgeblazen van ons harde werk kwam de visite. Niet zo veel meer als vroeger maar wel lekker gezellig met een man of 14. (Pa wa 's middags al geweest) Ook kreeg ik van hen weer een aantal leuke kadoos, ik hoef tenminste voorlopig niet meer naar de slijter om een flesje rum en ik weet zeker dat deze me gaat smaken. Een stukje kaas bij de borrel, ook dat was er, een boertje van kaas. Dus lekker, allemaal nogmaals bedankt. We hebben er een gezellige avond van gemaakt en rond een uurtje of twaalf was het over.
Nota Bene de paaaseitjes, geen verjaardag van mij is ooit voorbijgegaan zonder dat ik een zakje paaseitjes kreeg, waren ook dit jaar van de partij. En natuurlijk de nodige felicitatie kaarten, waarvan een van Casey hetgeen ik erg leuk vond en erg op prijs stelde.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Graag gedaan hoor, was al bang dat-ie niet aangekomen was.
Ave!
Casey

HW de Nijs zei

Casey ik vond het top