Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 12 maart 2007

Nieuwe Template............

Wel ik ben dan eindelijk over van het HTML Template naar de nieuwe Blogger layout. Ik moet zeggen het was even vreemd, maar het werkt wel veel sneller en prettiger. Dus: I proudly present to you my NEW LAYOUT. (Applaus, confetti knallende kurken) Uiteraard heb ik ook mn Engelse pagina aangepast, van template naar layout. Voor beide pagina's gebruik ik dezelfde layout. Het is een standaard layout van Blogger. Je kan zowel de HTML bewerken als met een drag en drop systeem aanpassingen aan je pagina doen.

Ik wens jullie veel leesplezier op mijn pagina's en hoop dat jullie vaak aanwezig zullen zijn. Ik doe dit nu bijna 2 jaar en heb op deze pagina ca. 2600 kijkers op jaarbasis dat ik toch al gauw 50 bezoekers per week. Dus wat ik hier neer zet is, buiten mij, voor meer mensen interessant. Mede daarom zal ik proberen zo frequent mogelijk wat zin en onzin via deze pagina te spuien.

Geen opmerkingen: