Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 19 maart 2007

Zondag 18 maart, Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, kouddddddddddd

Herrinneringen aan onze trouwdag daar werd ik mee wakker, een beetje in mineur na de geslaagde vrijdag en zaterdag. Het weer was er ook naar koud, nat guur. 's Middags naar het voetballen. Utrecht Vitesse, een leuke pot voetbal, maar nu ook niet weer dusdanig dat je het er warm van kreeg. De wind gierde door het stadion en bij tijd en wijle ook de hagel en de sneeuw. De verwarming was aangezet, maar de wind blies dat beetje warmte meedogenloos het stadion uit. Onze jongens wonnen dik verdiend met 2-0, en na afloop wilde iedereen zo snel mogelijk naar huis. Jongens wat was het snijdend koud. Stijf tot op de botten, ik stond op en je hoorde m'n ledematen kraken (kan ook de leeftijd zijn)
's Avonds na het eten zijn we bij Henk en Wilma spelletjes met de Wii gaan spelen, leuk hoor bowlen, honkballen, golfen, tennissen. En weet je je kan niet rustig vanuit je stoel spelen want dan werkt het niet. Je moet wel degelijk actief slaan en gooien voor je buis. Opletten dat je de controller vasthoudt, want dat staat ietwat slordig als die uit je beeldbuis steekt.
Toen weer naar huis, weer die koude, ik liep klappertandend naar de auto, en kreeg het eigenlijk pas weer warm toen ik diep ineengedoken onder m'n dekbed verstopt lag.
Maar uiteraard toch wel weer een gezellige dag. Ondanks alles een goede afsluiter van een gezellig weekend.

Geen opmerkingen: