Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 9 mei 2010

Giro d’Italia 2010. Koffie van de RABO Bank !

GIRODITALIA09052010_ 001 GIRODITALIA09052010_ 004 GIRODITALIA09052010_ 010

Foto’s: H.W. de Nijs © 2010

Een goed begin van de dag. Op bezoek in Amerongen, op weg naar de Amerongse berg om daar de doorkomst van de Giro d’Italia mee te maken. Lopend naar een geschikt plekje werden we bij een parkeerplaats aan de voet van de Amerongse Berg uitgenodigd door de RABO Bank voor een heerlijk kopje koffie. Natuurlijk werd dat een heerlijke CAPPUCCINO. De dag begon zo prachtig in stijl. Uiteraard als je dan zo met een kopje koffie in de hand staat is er zo contact gelegd en zo een prachtig startschot voor een leuke en fijne wielren zondag.

Dame en Heer van de RABO Bank en natuurlijk de sponsor van onze grootste wielrenploeg nogmaals hartelijk bedankt.

Geen opmerkingen: