Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 2 mei 2010

Twente kampioen, Utrecht in de play-offs

Ja het is een feit het was een thriller het einde van de eredivisie competitie 2010, met de kleinst mogelijke voorsprong na 34 wedstrijden pakt FC Twente (terecht) op de laatste speeldag de landstitel. Het gonsde door het stadion een gejuich klonk op, Twente had gescoord. De wedstrijd op afstand was duidelijker belangrijker dan het vertoon in ons eigen stadion, waar Utrecht in vooral een ZEER matige tweede helft en na het missen van zeker 4 100% kansen een riante voorsprong verspeelde aan Vitesse (2-2) en we zodoende weer met een matige wedstrijd en een nat pak huiswaarts keerden.

Nou ja wegblijven dan maar zou je zeggen. Maar ja dat werkt niet, dus donderdag maar weer naar de volgende wedstrijd de eerste Play Off wedstrijd tegen FC Groningen. We houden ons maar vast aan ons opportunisme en een oud Hollands gezegde dat zegt: “Een slechte generale …….” Het is en blijft tenslotte TOG MIJ CLUPPIE FC UTREG. Dus op naar de Europa League.

Geen opmerkingen: