Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 17 mei 2010

Crossen door de bossen

Foto: H.W. de Nijs (c) 2010Ik wist niet dat het kon of mocht, maar op Hemelvaartdag heb ik het wel ervaren en het was heerlijk. Onderweg naar huis vanuit Zwartsluis had ik zoiets hup van de snelweg af en de kap open. Zo gezegd zo gedaan, op een parkeerplaats gestopt en het tuffen binnendoor kon beginnen. Wat schets mijn verbazing? Op gegeven moment, ergens tussen Harderwijk en Apeldoorn mocht ik met de auto zo het bos inrijden, het was open voor automobilisten tussen 700 en 1900 uur. Heerlijk zo stil en rustig, één nadeel .... de weg was niet verhard en zat soms vol verschrikkelijke kuilen maar de golf kon deze aanslag op de vering wel doorstaan zeker daar de snelheid niet hoger lag dan 30 km per uur. Ik wist absoluut niet waar de weg naar toe liep, ik zou wel zien waar ik terechtkwam. Uiteindelijk reed ik na drie kwartier in de buurt van Garderen het bos weer uit. Leuk hoor ik ga dat nog wel eens doen.

Geen opmerkingen: