Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 8 mei 2010

Brand op de Kalymnosdreef?

H.W. de Nijs (c) 2010


Hot en actueel. Er staan zojuist een spuit en ladderwagen van de brandweerkazerne Schepenbuurt met zwaailicht en sirene voor de deur. Dus heel de buurt gelijk uitgelopen en de grote vraag was : "Waar is de brand". De brandweerlieden liepen al boven op de gallerij en de huisdeur van waar de brand zou zijn stond al open. De brandweermannen waren daar naar binnen gegaan. Al gauw kwam de brandweer weer naar buiten, LOOS ALARM. Zodoende konden wij allemaal weer met een gerust hart ons huis binnen.

Gelukkig maar. Toch een goed idee dat de brandweer zo snel ter plekke was.

Geen opmerkingen: