Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 24 mei 2010

Toppers 2010, Amsterdam Arena 21 mei 2010.

Het was alweer een jaar geleden en dus het was weer tijd voor een aflevering van Toppers. Dus samen met mijn broer, schoonzus en nichtje met haar vriendinnen op vrijdag 21 mei 210 naar de Arena. Vroeg naar Amsterdam om daar eerst wat sfeer te proeven rondom het stadion een hoedje te kopen en op je gemak lekker te eten voor  dat het startschot voor de Toppers om 21:00 uur klonk.

H.W. de Nijs (c) 2010

Toppers 2010 wederom een megafestijn.  Van drie naar vier Toppers Geer en Goor weer bij elkaar maar beslist geen bijrolletje voor Jeroen en Rene. Een spetterend spektakel van licht glitter en samenzang. (H)eerlijk gezellig, iedereen komt alleen maar om feest te maken dus is het ook een groot feest. Ook Ruth Jaccot, Karin Bloemen, Frans Bauer Martin Morero en Thomas Berger deden een muzikale  duit in het zakje.

Indrukwekkend waren de lichtjes die iedereen bij binnenkomst had gekregen (ik helaas niet waarschijnlijk verkeerde ingang) en dan iedereen was in wit of zilver gekleed, wat ook een fantastisch schouwspel op leverde.

Onze Outfit.

H.W. de Nijs (c) 2010

De rode lampjes creƫerden een fantastisch Schouwspel

H.W. de Nijs (c) 2010

Kortom een fantastische avond, die veel te snel voorbij was, nu maar weer een jaar wachten, op Toppers 2011.

1 opmerking:

Ineke zei

Leuk verhaal Henk, ben jaloers op het feestje!!!