Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 1 mei 2010

Een bos rozen voor Berrie (29-04-2010)

Foto by H.W. de Nijs (c) 2010

Ploon had voor Berrie haar verjaardag, ze zou dit jaar 55 jaar geworden zijn, een mooie bos rozen meegebracht. Ik heb ze in een vaas gezet, en een fotootje van gemaakt.

Ik ben zelf die dag met Henk, Berry, Wilma, Hendrik, Henk en Thomas in de stad gaan lunchen, de BURGER KING werd het dit jaar. Wilma was met de trein van haar werk naar Utrecht dus we hebben haar daar met zijn allen opgewacht. Henk vond dat we maar bij BK moesten gaan eten. En zo gezegd zo gedaan. Het voelde goed die dag.

Geen opmerkingen: