Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 29 november 2005

David Di Tommaso overleden

Mijn gedachten en gevoelens gaan uit naar Davids vrouw en zijn zoontje, zijn familie en collega's, dit is een groot verlies voor allen die David kennen.
Ik wens hen alle sterkte dit grote en zeer onverwachte verlies te kunnen verwerken



Onderstaand artikel bron: www.telegraaf.nl
-----------------------------------------------------------
FC Utrecht-speler Di Tommaso overleden
door onze redactie


David di Tommaso
Foto: Dijkstra bv.
AMSTERDAM - FC Utrecht-verdediger David di Tommaso is vanochtend op 26-jarige leeftijd in zijn slaap overleden. De vermoedelijke doodsoorzaak is een hartstilstand. Di Tomasso laat een vrouw en twee kinderen achter.

Di Tommaso kwam vorig seizoen naar FC Utrecht en groeide direct uit tot een vaste waarde in de selectie van trainer Foeke Booy. De Fransman werd in zijn eerste seizoen door de fans uitgeroepen tot speler van het jaar. De verdediger begon zijn carrière bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan.

FC Utrecht komt om 14.30 uur met een persconferentie.
-----------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: