Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 21 november 2005

Nitro Racer probleem

Ja ik heb een probleem met mn Nitro Racer. De motor draait als een tierelier, ik moet daar alleen de uitlaat nog vast zetten daar krijgt de motor wat valse lucht. De electronica werkt , echter hier zit wel het probleem, het werkt verkeerd om. Dus als ik gas geeft wordt er geremd en als ik naar links wil gaat de auto naar rechts. Ik heb al met een andere afstandas bediening gedaan, waar ik een reverse knop op heb zitten, dat werkt wel voor de stuur inrichting maar niet voor de rem en het gas. Ik heb alles nog eens los geahd en precies volgens de gebruiksaanleiding wederom aangesloten, maar het probleem blijft. Ergens wordt het signaal omgedraaid of de stroomtoevoer is tegengesteld. Dus moet ik van de week de technische helpdesk maar bellen, want zo kom ik er niet uit. Ik ben inmiddels gestart met het vervolg een BMW.

Geen opmerkingen: