Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 9 november 2005

Nitro Racer


Mijn eertse zelfbouw Nitro aangedreven radiografisch bestuurde auto schaal 1:10 nadert zijn voltooiing. De elektronica is ingebouwd de motor gemonteerd en de besturing werkt. Nu nog de motor proef laten draaien, de kap spuiten en afmonteren en ik kan er een eerste proefrit mee maken. Moet wel even de tijd nemen voor het spuitontwerp, want eenmaal gespoten dan valt er weinig meer te veranderen. Moet ook nog goed nadenken over de stickering van de body. Moet maar eens kijken wat daar in te koop is, want de geleverde stickers van de fabrikant gaan ervanuit dat de auto rood-wit gespoten wordt, terwijl mijn kleurstelling juist groen-oranje wordt. Ik hou jullie op de hoogte en zal zeker een foto plaatsen van wat het uiteindelijk is geworden.

Geen opmerkingen: