Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 7 november 2005

Geen internet Thuis

Aangezien ik per 1 november 2005 door Tiscali ben overgedragen aan Planet Internet, en dat volgens Planet naadloos zou verlopen (ik zou er dus geen hinder van ondervinden), heb ik op dit moment geen internet verbinding thuis. Degenen die gewend zijn om hier naar de uitslagen en standen van de Nederlandse Eredivisie te kijken, moeten even wachten tot de verbinding thuis weer is herstelt.

Ik baal hier natuurlijk enorm van jaren bij Tiscali nog geen seconde met de helpdesk gebeld en nu moet dat dan ineens wel. Waarom schrijft men dan dat je er geen last van zal hebben, dat je er niets van zult merken.
(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen: