Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 24 november 2005

De Sigaar!

De sigaar! Nee hoor dit is niet zomaar een sigaar dit is een grote feestsigaar. Waarom het een feestsigaar is? Omdat ik hem heb gekregen , vanwege de geboorte van Hendrik Willem.
 
Copyright 2005, H.W. de Nijs, Utrecht Netherlands.

Maar daar hoort wel een klein verhaaltje bij. Ik heb namelijk ver voor de geboorte gezegd dat als de kleine geboren zou worden ik dat zou gaan feesten met een goed glas whiskey en een sigaar. En dat heb ik niet 1 keer maar wel aan iedereen die het horen wilde vertelt. Ron was ook een van degenen die dit had vernomen, en hij had dat goed in zijn oren geknoopt. Daags na de geboorte kwam Ron met deze sigaar en zei dat Ome Henk had gezegd dat ie een sigaar zou roken op de geboorte van zijn eerste kleinkind, vandaar dat Ron deze sigaar voor zijn ome Henk had meegebracht en dat ie hem maar lekker op moest roken. Nou Ron het is zo'n grote sigaar dat ik daar wel eerst even rustig voor ga zitten en 'm dan denkend aan jou en aan Hendrik Willem heerlijk op ga roken. Bedankt Ron. Posted by Picasa

Geen opmerkingen: