Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 28 november 2005

Omgekeerde wereld

Wie wint er van Ajax, FC Utrecht. Wat doet Ajax, dient een klacht in vanwege beledigende spreekkoren aan het adres van Wesly Sneijder. Ronduit respectloos en zeer beledigend, die vergelijking met een hoerenjong. Maar kanker Utrecht en Utrechtse homo's dat mag wel? Of dat ze zonder die spreekkoren wel hadden gewonnen. Wat vindt Ajax zelf eigenlijk van haar supporters. Het vernielen van een tribune vak, ik schat toch gauw zo'n 100 vernielde stoeltjes, dat moet natuurlijk kunnen, trouwens in de pers vind ik hier niets van terug. Het gericht gooien van vuurwerk naar stadionmedewerkers is natuurlijk ook toegestaan, dat mensen daarna onder begeleiding van een EHBO-er worden afgevoerd is natuurlijk pech voor die mensen, die hadden natuurlijk hun werk op een andere plaats moeten doen. Ook wordt niets teruggevonden in de pers over het schandalige natrappen van ene Wesly Sneijder op Sander Keller en laten we vooral het blinde doortrappen van Nigel de Jong op Joost Terol vergeten, die daarddor met een hoofdwond het veld moest verlaten, onder luid gejuich en een gescandeerd "Grandel, Grandel, Grandel" vanuit het Ajax vak.


Joost Terol verlaat per brancard het veld. De opgelopen hoofdwond moest worden gehecht. Bron: FC Utrecht, www.fc-utrecht.nl.

Hoezo respect zowel niet voor Terol als voor Grandel. Helaas voor de Ajax supporters verrichtte Grandel daarna twee schitterende reddingen, waardoor de uitslag van 1-0 op het scorebord bleef prijken. Ajax draag je verlies eens een keer als een echte man en bedenk voordat je naar een ander wijst, je altijd met drie vingers naar jezelf wijst.

Geen opmerkingen: