Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 26 oktober 2005

Collectieve Wanprestatie

FC Utrecht in verlenging met 1-2 door VVV Venlo uit het beker tournooi gewipt. Heel onze FC is nooit in de wedstrijd geweest, een collectieve wanprestatie van spelers en trainers. De enige die er nog bovenuitstak, en in je eentje kun je een wedstrijd niet winnen, was Dave van der Bergh. Voor en achter was hij te vinden. Medespelers waren er niet of op de verkeerde plaatsen, op één keer na toen Fortuné zijn hoofd tegen een magistrale voorzet van Dave kon zetten. Verder werd Utrecht overklast door VVV Venlo dat echt gemotiveerd in de wedstrijd zat.
Een andere hoofdrol werd wederom opgeëist door de heer Luinge, die zijn eigen spelregelboekje weer eens voor de dag had gehaald en volgens dat boekje ook aan het fluiten was en de ene na de andere fout beging.
Desalniettemin heeft Utrecht vandaag terecht verloren en moeten onze spelers en trainers zich een flink achter de oren krabben, elkaar diep in de ogen kijken en eens goed in de spiegel. Want als je naar een ander wijst wijzen altijd drie vingers naar jezelf.
Maar ja het bloed kruipt nu eenmaal altijd waar het niet gaan kan, dus ondanks alles zit ik aanstaande zondag tegen RBC Roosendaal weer met m'n petje, sjaal en rode FC shirt, luid aanmoedigend weer op de tribune. Come on you boys in RED en laat zien dat deze misstap maar een incident was, zodat we zondag weer tevreden naar huis toe gaan, met niets anders dan lof over onze FC.

Geen opmerkingen: