Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 9 oktober 2005

Mollie en Bas naar de kapper

Dit weekend zijn onze honden Mollie en BAs keurig gekortwiekt. De een op zaterdag en ondanks haar 13 jaren ziet Mollie er nu weer uit als een jonge hond. Mollie is altijd makkelijk en ondergaat het kortwieken met de tondeuse met een bepaalde gelatenheid. Alhoewel ze het niet erg leuk vindt laat ze het toch zeer rustig gebeuren, en na een uurtje zag ze er weer tiptop uit. Bassie daarentegen haat het als er een schaar in zijn buurt komt en verzet zich meestal met hand en tand. Maar vandaag is Berrie er toch in redelijk rust in geslaagd zijn vacht te kortwieken en zo gaan ze beiden morgen keurig en net naar de dierenarts om hun jaarlijkse injecties te halen.

Geen opmerkingen: