Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 9 oktober 2005

Family Weekend

Het was dit weekend Family weekend. Hoezo, nou op vrijdag avond hebben we met de hele familie de verjaardag van An gevierd, en vandaag zondag, de vijftigste verjaardag van mn zusje.
En wat doen we dan meestal met zijn allen? Eten....
Op vrijdagavond kon je ons vinden in restaurant Aziƫ in Elst, waar een heerlijk buffet voor ons klaar stond, en waar eenieder het buikje rond heeft kunnen eten, onderwijl wat kletsend en drinkend, een fijne en gezellige avond dus.
En vandaag waren we te vinden in Kleef Duitsland. Waar het hele gezelschap aantrad voor een overheerlijke brunch. Ook hier werd weer lekker gekletst en bovenal gelachen.
Je kan dus wel stellen dat we het weekend vretend zijn doorgekomen. Maar bovenal was het reuze gezellig en fijn om weer eens met zijn allen als familie bijeen te zijn. Op naar de volgende festiviteit, op 18 oktober, want dan word Pa 80 jaar en ook dan zal er weer gelachen, gedold en bovenal gegeten worden.

Geen opmerkingen: