Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 17 oktober 2005

Effe een paar daagjes vrij

Zo na een aantal drukke weken, eindelijk een paar daagjes vrij om bij te tanken, energie op te doen en om feest te vieren.
Ja het wordt een hele feestweek deze week. Zo ist morgen 18 oktober, THE BIG DAY dan wordt mn vader 80 jaar. We hebben een hele dag voor hem uitgestippeld met naar ik hoop louter verrassingen. Maar daar vertel ik later in de week meer over, stel je voor dat die dit nog leest voor morgen. Dan zou de verrassing weg wezen en dat willen we niet.
Dan is er woensdagavond de Blues bij Cees Place. De laatste 2 keer heb ik toch nog ff een deuntje mee kunnen spelen. Vorige week ben ik niet geweest, ik was een beetje grieperig en ben vroeg naar mn bed gegaan.
En vrijdagavond dat moet weer de BIG NIGHT van deze maand worden. BLUES ROUTE ON TOUR, Brothers te Bunnik, uiteraard georganiseerd door Cees van Cees Place. Het gaat zeker weer een smashing avond worden. De vorige keren was het programma top en deze maand weer ik weet het zeker. Het programma plaats ik ter info er nog een keertje bij.

Geen opmerkingen: