Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 3 oktober 2005

FC Utrecht - Feyenoord

Een gemotiveerd FC Utrecht betrad het veld tegen een weinig geïnspireerd Feyenoord. Feyenoord stak slecht in elkaar, twee uiterst zwakke vleugelverdedigers, twee centrum verdedigers die geen grip kregen op de Utrecht spelers Tanghe, Somers en vooral Nelisse die om beurten in het centrum opdoken, of een lastige Fortuné die in zijn eentje twee drie verdedigers verschut zette. Kortom een zwakke Feyenoord verdediging en een sterke Utrecht aanval. En zo kunnen we alle linies nog wel doorlopen. Een ding was echter duidelijk gistermiddag FC Utrecht overtrof Feyenoord op alle linies. En zo was de uitslag dan ook niet eens geflatteerd en won Utrecht uiteindelijk met 3-1. Ook toen Utrecht nog maar met 10 man speelde maakte het de meeste aanspraak op nog een treffer. Vooral de lob van Fortuné, die Lodewijks verschalkte maar uiteindelijk via de binnenkant van de paal het doelgebied verliet, had de 4-1 in de wedstrijd moeten zijn.
Feest dus in Utrecht. Jammer Dirk we hadden je het wel gegund maar je speelt nu niet meer voor Utrecht dus........................wens ik je succes in de rest van de competitie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar toch leuk dat we ze weer gezien hebben, die jongens van ex-FC Utrecht!