Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 9 oktober 2005

A1GP Duitsland

Veel heb ik er dit weekend niet van kunnen zien, vanwege de familie bezigheden. Heb zaterdag alleen wat van de trainingen meegekregen en begreep dat Jos Verstappen voor het Team Nederland een goede startpositie voor de sprintrace had verworven. Vandaag heb ik alleen de uitslagen op teletekst gezien en daaruit afgeleid dat het een copy moet zijn geweest van de eerste race op Brands Hatch. Team Nederland uitgevallen in de sprintrace behaalt toch nog een 7e plaats in de grote race, dus toch weer 4 punten erbij.(Een copy van de race op Brands Hatch.) Team Nederland heeft nu 8 punten en staat op de ranglijst na 2 races op een gedeelde 10 plaats. Ging de vorige race in zijn geheel naar Braziliƫ vandaag werden beide races gewonnen door team Frankrijk.

Geen opmerkingen: