Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 9 mei 2006

Blues night met Nigel Mack

Voor diegene die de Blues een warm hart toe dragen of voor hen die juist eens kennis willen maken met de Blues is er aanstaande woensdag in Cees Place een blues night, met onder andere Nigel Mack (Vancouver Canada) (www.nigelmack.com) een virtuoos op harp, gitaar en slide gitaar. De toegang is gratis, en het evenement start om 21:00 uur en zal om ongeveer 24:00 uur afgelopen zijn. Daarna zal er weer volop gelegenheid om lekker te jammen, immers iedere woensdag is er in Cees Place een open stage.

Keepin the blues alive. BLUESBUZZZZZZ

Geen opmerkingen: