Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 13 mei 2006

Volvo Ocean Race: Op weg naar Europa



In de Volvo Ocean Race heeft de vloot van 7 schepen inmiddels de haven van New York verlaten en zijn zij op weg naar Portsmouth in Engeland van de circa 3200 af te leggen zeemijlen, hebben zij al zo'n 700 zeemijlen afgelegd.
Black Betty (ABN AMRO1) gaat op dit moment weer op kop. ABN AMRO2 ligt momenteel achter Ericson en Pirate of the Caribbean op de vierde plaats, Movistar, de grootste concurrent voor de eindzege, ligt op dit moment laatste. De vloot ligt nog vrij dicht op elkaar en de wind is mattig, wel heeft men last van forse regen en onweer. De vloot is op weg naar het tussenpunt (scoregate Lizard) alvorens naar Portsmouth te zeilen. Er is nog geen voorspelling gedaan van de verwachte aankomst in Portsmouth. Mijn inschatting is dat dat over ongeveer een week, dus 20 of 21 mei het geval zal zijn.

Geen opmerkingen: