Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 2 mei 2006

Brand op de spoorbaan

Na een heerlijke rustige relax week, waarin weer genoeg gebeurd was- Bertus 80 jaar, dagje naar Zandvoort, Utrecht uitgeschakeld in de play offs, een dagje winkelen in Utrecht, met de kinderengezamelijk Berrie's geboortedag herdacht, met daaarbij een heerlijk dinertje, preparé par moi, en een rustige afsluitende zondag-, was het afgelopen maandag weer vol aan het werk, maar het ging 's morgens al gelijk mis met het openbaar vervoer. Guess what, in de buurt van Den Haag warren de spoorbielsen in de brand gestoken en de trein liep daar een aardig oponthoud door op. Niet te geloven toch "Brand op de Spoorbaan", wat is het nut daarvan? In ieder geval was ik een half uur later op m'n werk. Daar aangekomen leek het ook wel of er brand was, want ik kon meteen gaan blussen, een beetje hectiek rondom de "lopende werkzaamheden" leidde tot wat paniek, en binnen no-time was het alsof mijn heerlijk relaxweekje al weer maanden geleden was.
Gelukkig is het druk op het werk dat houdt ons alert en van de straat. En dat heerlijke weekje heb ik wel voorlopig in mijn rugzakje zitten en daarmee kan ik dus wel weer een poosje hectiek aan. Dus laat maar komen die brandjes.

Geen opmerkingen: