Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 8 mei 2006

Eredivisie Nederland: De prijzen verdeeld

Dit weekend is de laatste prijs uit het betaalde voetbal de Gatorade Cup bij Ajax terecht gekomen. In een gelijkopgaande strijd stond pal voor tijd de teller op 1-1 door doelpunten van Huntelaar (ajax) en Lamey (PSV). In de laatste seconde van de wedstrijd bezorgde het nieuwe "goudhaantje" Huntelaar, met zijn 2e doelpunt van de wedstrijd, Ajax de begeerde beker.
Voor het volgende seizoen zijn dan dit de deelnemers aan de Europese tournooien.

CL: PSV
Voorronde CL: Ajax
UEFA CUP: AZ, Feyenoord, Groningen en Heerenveen.

Geen opmerkingen: