Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 16 mei 2006

Cirkeltje

Het zijn drukke dagen op dit moment. Een haastklusje op het werk, CV's doornemen om een nieuwe medewerker te kunnen werven, de verzorging van Oma en ook een beetje opa. Eer dat je dan thuis op de bank zit is het een uur of negen. Dat zijn dus lange dagen ook nog want ik sta op om 6 uur, om op tijd de trein naar Den Haag te halen.
Gevolg van het late thuis zijn is dat je feitelijk nergens zin meer in hebt, moet dus ook nodig wat aan het huis en de tuin doen. Gevolg van het late thuiskomen is ook dat je pas laat naar bed gaat, wat , gezien het vroege tijdstip dat de wekker afloopt, weer een korte nachtrust tot gevolg heeft. Waar dat toe leidt? Vermoeidheid, beetje chagrijn verkeerde woorden op het verkeerde moment, kleine wrevel.

IK BEN DUS ECHT AAN VAKANTIE TOE
Gelukkig ga ik morgenavond iets leuks doen, nee dit keer niet naar Cees Place. We hebben een afscheidsdiner van de directeur van ons kantoor New York. Ik geloof dat we met zijn allen sushi gaan eten in Scheveningen. Lekker, ik kijk er naar uit, een dagje uit de drukte.

Geen opmerkingen: