Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 20 mei 2006

FC Utrecht: Nieuwe Tenues 2006 - 2007

www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws
www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Ik was nog even aan het rondneuzen op de site van FC Utrecht en daar kwam ik de nieuwe tenues voor het komende seizoen tegen, welke afgelopen week door Joost Broerse en Marc Antoine Fortuné zijn gepresenteerd. Het thuis tenue is natuurlijk in het vertrouwde rode shirt met de witte broek. Het vertrouwde blauwe uitshirt is vervangen door eveneens een rood wit tenue maar dan gespiegeld ten oppzichte van het thuis tenue, dat wil zeggen wit shirt en rode broek. Alles in de kleuren van de stad Utrecht dus. Ziet er goed uit.



Joost Broerse in het thuistenue en MArc Antoine Fortuné in het nieuwe uittenue voor het seizoen 2006-2007
Foto: Bron www.fc-utrecht.nl

Geen opmerkingen: