Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 12 mei 2006

Zandkastelen??

Donderdag had ik met mijn afdeling een Heidag. Normaal gesproken trek je je dan terug op de hei. Maar het weer was dusdanig dat het terugtrekken op het strand veel aanlokkelijker leek. We zijn dan ook met zijn allen naar strandpaviljoen Summertime (net achter het Kurhaus) getogen en hebben onze heidag in een heerlijk relaxte sfeer gedaan. De doelstelling het formuleren van de Ist en Soll situatie van onze afdeling hebben we dan ook gerealiseerd.

Copyright 2006: H.W. de Nijs

Het was heerlijk om zo bij een strandpaviljoen te vergaderen rustig, een heerlijke zon, een verkoelend briesje. Uitzicht over de zee en het strand. Opvallend op het strand waren de zandsculpturen, de meest prachtige beeldhouwwerken uit zand opgetrokken stonden over het strand verspreid.

Copyright 2006: H.W. de Nijs

We zaten naast de sculptuur van Zeus, waarvan enkele foto's. Het hoofd is gespleten, want uit het hoofd werd de dochter geboren, hetgeen aan de achtezijde van het hoofd van de sculptuur duidelijk te zien is.
Copyright 2006: H.W. de Nijs

Nog geen plannen voor het weekend ga dan eens deze sculpturen op het strand bekijken en maak er een fijne dag van.

Fotos: H.W. de Nijs Copyright 2006

Geen opmerkingen: