Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 29 mei 2006

TOPPERS

Een lang weekend in het kader van de hemelsvaartdag, werd afgesloten met een bedrijfsuitje. Met een man of 50 zijn we met zijn allen naar de Toppers in de Arena geweest. Vooraf eerst eten in Amstelveen. Ik met de trein naar Leiden, waar ik door Lynda werd afgehaald met de auto en vandaar naar Amstelveen. Op de terugweg zou ik de trein bij de Arena naar Utrecht nemen. Ik was mn belofte vergeten, dat ik de route vanaf Leiden naar het restaurant zou uitprinten. Dus het thuisfront gebeld en via de telefoon heb ik van Berrie een perfecte routebeschrijving gekregen en we reden er dus vrij gemakkelijk en snel naar toe. Na een chinees buffetje zijn we toen naar de Arena gegaan.
www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Daar hebben we (alhoewel het echt mijn ding niet is) een spetterrende avond gehad. Een vlotte show, een drankje goeie sfeer en volledig uit je dak gaan met zingen en hossen. Naast Gordon, Renee en Gerard, kwam er nog een bonte stoet aan nieuw en oud bekende artiesten langs, zoals Jim, Boney M, LUV en noem ze allemaal maar op. We hebben geen 5 minuten gezeten. We hadden goede plaatsen direct aan de rand van het midden terrein, en konden dus alles goed zien en meemaken. Zien was trouwens geen probleem, want boven het podium hingen immense beeldschermen, waar de beelden van het podium op te zien waren, bovendien kwamen op die schermen ook de teksten die gezongen werden voorbij, zodat alle aanwezigen uit volle borst konden meezingen. Het was een soort reuze karaoke. Ik geef toe dat ik heb genoten, evenals mn collega's. Ik heb ze allemaal zien swingen op en tussen de stoeltjes en uit volle borst horen meezingen. Heerlijk gezellig.
Rond een uurtje of twaalf ging een ieder weer zijns weegs. Ik zoals gezegd met de metro en daarna met de nachttrein van het Amsterdam CS naar Utrecht, waar ik om half drie aan kwam. Berrietje heeft me met de auto opgepikt en om 3 uur lag ik in mn bed. Lynda was ook omstreeks die tijd thuis, ze had bijna 2 uur lang vast gestaan op de parkeerplaats bij de Arena.
Minder was het dat de wekker vanmorgen weer zo vroeg afliep en om kwart over acht zat ik weer in de trein naar Den Haag. Op het werk hebben we natuurlijk nog ff gebept over het feestje en daarna weer aan de slag gegaan.
Dit was ontzettend supergezellig gaaf volgende keer weer?

Geen opmerkingen: