Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 20 mei 2006

Het Cirkeltje deel 2


Zoals ik al in mn vorige post vermelde hebben we woensdagavond afscheid genomen van onze CFO cq CEO van ons kantoor New York. Vanaf dat ik het kantoor New York onder mn hoede kreeg hebben we nauw samen gewerkt. Nu heeft hij een nieuwe baan binnen onze onderneming in Nederland, Amsterdam wel te verstaan. Met het management team van de businessline ben ik Japans gaan eten bij Shokura in Scheveningen. Ik heb me die avond helemaal rond gegeten, uiteraard veel vis in alle sorten en maten, maar ook vlees. Heerlijk was het. Na afloop met de trein naar huis en tegen middernacht, in een stromende regenbui, kwam ik thuis.
De vrijdag heb ik afgesloten met een paar sollicitatiegesprekken, welke heel prettig waren.
De zaterdag stond zoals gewoonlijk in het teken van de boodschappen. Uiteraard eerst Bertus naar Beppie brengen en daar een bakkie drinken. - Beppie was niet in goede doen ze viel telkens in slaap. Trouwens ook tijdens het avond eten, viel ze met volle mond pardoes in slaap en moest ik er telkens op aan dringen dat ze wakker bleef en haar mond leeg maakte. - Na het ochtend bezoek, samen met Berrietje naar de markt geweest. Een paar truitjes voor haar oma gekocht en brood gehaald. Vervolgens naar Appie voor de boodschappen en uiteindelijk na het bezoek aan de bloemenman weer naar huis terug. En voor je het weet zit de eerste dag van het weekend er weer op. Op naar de zondag. Misschien toch nog even tijd voor mezelf.


Geen opmerkingen: